Friday, October 23, 2009

Randau Pengerai

Tengahari tu tadi, lebih kurang 130 iko bala kaban SIDS Sibu bisi enggau ninga ke randau pengerai tentang tulang (osteoporosis) serta ngechek tekanan darah, pemanis darah (blood sugar level), mata, etc.  Pengudah temu berchek, sida lalu bisi peluang betemu enggau lutor ke meri penemu pasal pengerai sida.

Mujur amat pengawa.  Randau ke baka tu diatur ngambi ke nambah ke penemu pasal pengerai serta bakani nyaga diri ke kitai ke indu.  Progrim Randau Pengerai tu endang diatur setiap taun, lalu topik ke belain dibai setiap taun.

Terima kasih ke Pn. Magdalen Sinah ke udah kiroh ngatur progrim tu, serta mega Pn. Maria Taloh ke nyendia ke ngirup tengahari.

Semua bala indu di 'certified' ke 'sihat' magang lalu sekeda diasoh lebih sihat, lalu sekeda diasoh udu agi ngajat, twist, samba, dsb ngambi ulih pansut mayoh agi peluh!!

Terima kasih ke semua bala petugas, misi serta Dr. Guha Pooinpatarsan ari Polyclinic Lanang.  Sida iya chukup sabar serta mentas enggau kami sebuat ke ngemenuh ke polyklinik seharitu.


Bala kaban regista sebedau pereksa pengerai.  Pn. Magdalen Sinah, pengatur randau - duduk nuka misi.


Pn. Angelyn Uchi (Sekretari) & Pn. Itau (Tuai Kawasan Passin) benong ngisi nama seduai!  Sihat kedua gamal seduai tu!


Bala beranti ke giliran diri betimbang, ngecheck mata lalu udah nya berandau/betemu engau lutor.









Dr. Guha Pooinpatarsan & sekeda bala misi ke kiroh bendal enggau bala kami.  Pemeri ke serba mimit, ianya surat terima kasih.  Pn Magdalen Sinah, Pemegai Wang SIDS Sibu ke mega ngatur progrim Randau Pengerai.


Repot disedia ke Pn. Angelyn Uchi.

No comments:

Post a Comment

engkah komen kita ditu....